5 Tips about هیتی ها You Can Use Today

Wiki Article

تبخال‌هایی که در مرحله دوم زده می‌شود بعد از ترکیدنشان باعث به‌وجودآمدن زخم‌های دردناکی می‌شوند که حضورشان بسیار ناخوشایند است.

عسل به خاطر داشتن خواص ضد باکتریایی از گذشته به عنوان یک ماده دارویی برای ضدعفونی‌کردن بریدگی‌ها یا سوختگی‌ها استفاده ‌شده است.

مواردی مانند بوسیدن و تماس زیاد با کودکان در خانواده ها هم دلیل دیگری می شود تا مراقبت از آنها در برابر بیماری تبخال جدی تر صورت بگیرد.

مصرف چای فلفلی می‌تواند به کاهش شدت شیوع تبخال لب و دهان کمک کند. همچنین این ماده باعث تسکین درد و التهاب نیز خواهد شد.

راهنمای جامع لباس پوشیدن به سبک ویکتوریایی مدرن برای خانم‌ها

 پس اگر شما هم می‌خواهید با روش‌های درمان خانگی تب آشنا شوید تا در مواقع اضطرار بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید، در این مقاله با ما همراه باشید.

برای تهیه روغن سیر لازم است یک حبه سیر تازه در روغن زیتون اصل بپزید رنگ آن‌ها قهوه‌ای شده و بعد از آن باید آن‌ها را فشار دهید تا روغنشان خارج شود.

در این قسمت از مقاله سعی می کنیم مواردی را مطرح کنیم تا به شما در جهت تسریع روند بهبودی و کوتاه شدن طول دوره بیماری کمک کنند. این موارد به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

همچنین اگر استفاده از ریشه شیرین‌بیان باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد شود، باید درمان به‌وسیله آن را متوقف کرد.

لازم است در همین ابتدا به شما بگوییم که بهترین زمان برای آغاز روند درمان و به کارگیری درمان های مختلف درست بلافاصله پس از ظاهر شدن و پی بردن به اولین علائم بیماری است!

زمانی که دچار تبخال می‌شوید، سعی کنید مسائل بهداشتی را بسیار بیشتر از قبل رعایت کنید و از روبوسی با دیگران یا استفاده مشترک از وسایلی مثل قاشق و چنگال یا لیوان عمیقا اجتناب کنید.

یک کمپرس حاوی آب و برنج را داخل مایکروویو قرار دهید و یک دقیقه صبر کنید تا کاملا گرم شود.

یخ می‌تواند به تسکین درد و ناراحتی ناشی از شیوع تب خال در دهان جدیدترین درمان تبخال و لب کمک کند.

می‌توانید از قرص‌های مسکن برای درمان و بهبود درد این تبخال کمک بگیرید. مسکن‌های ضدالتهابی غیر استروئیدی از جمله این مسکن‌ها هستند.

Report this wiki page